Back to all reports

10cm dypt hull

Reported in the Hull i vei category anonymously at 12:08, fre. 29 desember 2017

Sent to Horten and Statens vegvesen region sør 2 minutes later

Det har siden september vert et hull i veibanen, helt ute ved veiskulderen. Dette har nå blitt progressivt større i omfang og dypere, bilister som kommer kjørende og tar første avkjøring ut av rundkjøringen slår dekkene oppi dette hullet.

RSS feed of updates to this problem Receive email when updates are left on this problem.

Updates

  • 2 dekk og felger ødelagt i morges.

    Posted anonymously at 09:24, tor. 4 januar 2018

  • Knuste nesten felgene mine her i går!!! Ringte inn og ga beskjed til Horten Kommune som videre sa de ikke hadde noe ansvar men visste om hullet da flere har ringt inn de siste dagene og klaget. Men viderehenviste meg til SVV! Hvis dere vet om det burde dere gjøre noe!! Dårlig arbeid av Horten Kommune! Har nå også ringt SVV og lagt inn klage!

    Store hull i begge rundkjøringene! Begge i høyre felt. Ene der det er markert. Det andre fra fergen i andre rundkjøringen.

    Posted anonymously at 13:08, ons. 10 januar 2018

  • Her må asfalten utbedres i begge rundkjøringene ved Linden Park.Det er store hull og renner hvor man kan skade både felger dekk og forstilling hvis man ikke kjører slalom mellom hullene,helt uakseptabelt. Her må det utbedres straks.

    Posted by Stig f jensen at 17:31, søn. 18 februar 2018

  • Ringte inn til Horten Kommune som så det er Horten havnevesen som har nå året her. Ringte inn dit og klagde inn der. De satt opp kjegler som ble kjørt ned og borte i løpet av en dag. Fremdeles store hull. Helt på trynet!!!!!! Ring Horten Havnevesen på 33086400

    Posted anonymously at 18:14, søn. 18 februar 2018

  • Det er IKKE Horten Havnevesen som har ansvaret for veien her, forrige ilegger har feil. Denne veien er en statlig vei, der staten (IKKE kommunen) har ansvaret. For å varsel om disse hullene ringes VTS på tlf 175.

    Posted by Espen Kristoffersen at 18:24, man. 19 februar 2018

Provide an update

Please note that updates are not sent to the council. Your information will only be used in accordance with our privacy policy

Now to submit your update…

Do you have a FiksGataMi password?

Yes I have a password

Forgotten your password? Confirm by email instead, providing a new password at that point. When you confirm, your password will be updated.

No Let me confirm my update by email

Providing a password is optional, but doing so will allow you to more easily report problems, leave updates and manage your reports.