Tilbake til alle rapporter

Defekt gatelys, stolpe nr.3897

Rapportert i kategorien Gatelys anonymt 23:36, torsdag 15 august 2019

Sendt til Statens vegvesen region midt og Kristiansund 4 minutter senere

Gatelyset har slått seg av og på over lengre tid. Nå er det mørkt nesten hele tiden.

RSS-strøm med oppdateringer for dette problemet Motta e-post når det er oppdateringer på dette problemet

Oppdateringer

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 00:00, fredag 13 september 2019

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 05:44, fredag 11 oktober 2019

  • Fortsatt ingen ting som har skjedd her.

    Publisert anonymt 05:44, fredag 11 oktober 2019

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 14:58, fredag 8 november 2019

  • Dette er 3. gang jeg får spørsmål om problemet er løst, og det er det fortsatt ikke. Derfor lurer jeg på om det er vits i å melde inn saker på denne portalen, samt om det er vits å gi tilbakemelding på uløste saker. Det skjer jo ikke noe uansett.

    Publisert anonymt 14:58, fredag 8 november 2019

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 15:34, fredag 6 desember 2019

  • Ingenting skjer.

    Publisert anonymt 15:34, fredag 6 desember 2019

  • Det er kun den første meldinga som blir sendt som epost frå nettsida til myndigheten. Om du vil purre sender du mail til servicekontoret :-)

    Sendt inn av Andre Gjørven 20:13, lørdag 7 desember 2019

  • Har vært i kontakt med Servicekontoret også, men kommunen skylder på ustand lift. Så da er det vel bedre å ha mørklagte gater med den faren det medfører, istedet å kanskje leie inn en bil til formålet.

    Publisert anonymt 21:29, lørdag 7 desember 2019

Bidra med en oppdatering

Vær oppmerksom på at oppdateringer ikke blir videresendt til administrasjonen. Vi vil kun bruke personlig informasjon om deg i henhold til våre personvernsregler.

På tide å registrere din oppdatering…

Har du et FiksGataMi-passord?

Ja, jeg har et passord

Glemt passordet ditt? Bekreft via e-post isteden, ved å oppgi et nytt passord da. Når du bekrefter vil passordet ditt bli oppdatert.

Nei La meg bekrefte min oppdatering med e-post

Det er valgfritt å oppgi et passord, men hvis du gjør det vil det bli enklere for deg å rapportere problemer, legge inn oppdateringer og holde oversikt over dine rapporter