Tilbake til alle rapporter

Gatelys

Rapportert i kategorien Gatelys av Torill Dyrli 11:01, tor. 30 oktober 2014; (Det vises ingen nål på grunn av at brukeren ikke brukte kartet)

Sendt til Statens vegvesen region midt og Gjemnes 4 minutter senere

To gatelys på riksveien ved Krifast har vært ute av drift lenge. Det er i krysset opp til Jelkrem, og det er meget trafikkfarlig da det er stupmørkt, og man ser ikke avkjøringen.

RSS-strøm med oppdateringer for dette problemet Motta e-post når det er oppdateringer på dette problemet

Oppdateringer

  • Dette må være belysning langs RV 7o. Gjemnes kommune har ikke veilysanlegg i dette området. Tror dette må være Svv sitt ansvar.

    Sendt inn av Alf Høgset 12:53, tor. 30 oktober 2014

  • Dette må være belysning på RV70 ved Krifast. Gjemnes kommune har ikke veilysanlegg i dette området. Tror dette må være Svv sitt ansvar.

    Sendt inn av Alf Høgset 12:53, tor. 30 oktober 2014

  • Ja, siden ingen vet hvem som er ansvarlig for disse gatelyktene, regner jeg med at vi forblir i mørket. Etter å ha kontaktet Istad, Gjemnes kommune og Statens Veivesen, og ingen vet, da vet ikke jeg ihvertfall.

    Sendt inn av Torill Dyrli 14:03, tor. 30 oktober 2014

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 11:37, tor. 27 november 2014

  • Etter en uke, sendte u.t ny mail til Gjemnes kommune, og viste til forrige samatle, og hva jeg hadde gjort selv i saken, og at ingen tok ansvar. Fikk relativt hurtig svar på den mailen fra Høgset i kommunen, som hadde videresendt den til Statens Veivesen, og noen timer senere fikk jeg ettersendt ny mail fra en Fuggelseth i Statens Veivesen, som forklarte hvorfor saken ikke var ordnet, de ventet på deler, som ikke vil komme før i midten av desember.Så får vi se da.

    Sendt inn av Torill Dyrli 11:37, tor. 27 november 2014

Bidra med en oppdatering

Vær oppmerksom på at oppdateringer ikke blir videresendt til administrasjonen. Vi vil kun bruke personlig informasjon om deg i henhold til våre personvernsregler.

På tide å registrere din oppdatering…

Har du et FiksGataMi-passord?

Ja, jeg har et passord

Glemt passordet ditt? Bekreft via e-post isteden, ved å oppgi et nytt passord da. Når du bekrefter vil passordet ditt bli oppdatert.

Nei La meg bekrefte min oppdatering med e-post

Det er valgfritt å oppgi et passord, men hvis du gjør det vil det bli enklere for deg å rapportere problemer, legge inn oppdateringer og holde oversikt over dine rapporter