Tilbake til alle rapporter

Lampe som må byttes ved Røstadhøgda 26

Rapportert i kategorien Gatelys av Gro Linevik 05:57, søn. 17 januar 2016

Sendt til Hurum og Statens vegvesen region sør 2 minutter senere

Ikke lys i lampa som står utenfor Røstadhøgda 26

RSS-strøm med oppdateringer for dette problemet Motta e-post når det er oppdateringer på dette problemet

Oppdateringer

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 07:22, søn. 14 februar 2016

  • Fremdeles ikke fixet og nå er det over 1 mnd siden jeg rapporterte dette

    Sendt inn av Gro Linevik 11:31, fre. 26 februar 2016

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 07:58, søn. 13 mars 2016

  • Ca 2 mindre uten at det er fikset er meget dårlig.

    Sendt inn av Gro Linevik 07:58, søn. 13 mars 2016

  • 17 januar rapporterte jeg dette og i dag er det 20 mars og fremdeles er det ikke gjort noe. Hvor lenge skal man vente før det blir fixa? Hva er normal ventetid for dere? Synes vel at over 2 mndr er litt i lengste laget og føler at dere ikke tar dette på alvor. Hvorfor skal vi melde fra når ingen ting skjer?

    Sendt inn av Gro 14:27, søn. 20 mars 2016

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 18:46, søn. 10 april 2016

  • Nå er det 3 mndr og det er fremdeles ikke fixa - Hvor lang tid skal det ta før man hører noe som helst fra Viva. Ikke en gang en mail som sier at de kanskje skal vente på at en annen lampe går i veien før de retter det opp?????

    Sendt inn av Gro Linevik 14:25, man. 11 april 2016

  • Det tok 4 mndr å få fixa den lampa - Ikke akkurat service dette nei

    Sendt inn av Gro Linevik 22:31, søn. 8 mai 2016, markert som fikset

Bidra med en oppdatering

Vær oppmerksom på at oppdateringer ikke blir videresendt til administrasjonen. Vi vil kun bruke personlig informasjon om deg i henhold til våre personvernsregler.

På tide å registrere din oppdatering…

Har du et FiksGataMi-passord?

Ja, jeg har et passord

Glemt passordet ditt? Bekreft via e-post isteden, ved å oppgi et nytt passord da. Når du bekrefter vil passordet ditt bli oppdatert.

Nei La meg bekrefte min oppdatering med e-post

Det er valgfritt å oppgi et passord, men hvis du gjør det vil det bli enklere for deg å rapportere problemer, legge inn oppdateringer og holde oversikt over dine rapporter