Tilbake til alle rapporter

Manglande rekkverk

Publisert av Åse Kristin Andersbakken 19:43, fre. 27 juli 2018

Sendt til Gloppen og Sogn og Fjordane 2 minutter senere

Der mangler spiler i brurekkverket! Dette har mangla i over 3 veker no. Skummelt for barn som kan ramle utfor og i elva.

RSS-strøm med oppdateringer for dette problemet Motta e-post når det er oppdateringer på dette problemet

Oppdateringer

  • Hei, dette vart fyrste gong meldt 27. juli. Desse bileta tok eg søndag 12.august, mangelen er enno ikkje utbetra. Eg viser elles til e-post frå avdelingsingeniør i Gloppen kommune datert 7.august kl 11:07 med melding om at dette ville bli utbetra. Ber om at det blir utbetra snarast. Dett nokon utfor her no, snakkar vi ikkje lenger om drukningsulykke, men at ein slår seg ihjel i steinrøysa!

    Sendt inn av Aseande@hotmail.no 19:19, man. 13 august 2018

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 10:57, lør. 25 august 2018

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 08:58, fre. 28 september 2018

  • Fekk 7.august svar: Hei Gloppen kommune v/teknisk kontor, har motteke melding om manglar ved brurekkverk ved Straumsholmen i Hyen. Vi registrerer mmeldinga og vil sette i verk tiltak for å utbetre skaden. MVH Arne Mykland Avd ing Gloppen kommune Tlf 9799 1053

    Deretter purra eg 25.august og fekk svar 26.august: Hei Det nærmar seg ….håper dei kan ta det til veka …

    I dag er det 28.september, og brurekkverket er akkurat slik det var då saka vart meldt inn.

    Sendt inn av Åse Kristin Andersbakken 08:58, fre. 28 september 2018

  • Ein ting er at det tek urimelig lang tid å rette opp. Men det verste er nesten e-posten om at det skal bli utbetra og så går det ytterlegare 1,5 månad før det faktisk skjer noko. Skjerpings!

    Sendt inn av Åse Kristin Andersbakken 19:22, fre. 26 oktober 2018, markert som fikset

Bidra med en oppdatering

Vær oppmerksom på at oppdateringer ikke blir videresendt til administrasjonen. Vi vil kun bruke personlig informasjon om deg i henhold til våre personvernsregler.

På tide å registrere din oppdatering…

Har du et FiksGataMi-passord?

Ja, jeg har et passord

Glemt passordet ditt? Bekreft via e-post isteden, ved å oppgi et nytt passord da. Når du bekrefter vil passordet ditt bli oppdatert.

Nei La meg bekrefte min oppdatering med e-post

Det er valgfritt å oppgi et passord, men hvis du gjør det vil det bli enklere for deg å rapportere problemer, legge inn oppdateringer og holde oversikt over dine rapporter