Tilbake til alle rapporter

Dårlig broskjøt

Rapportert i kategorien Hull i vei anonymt 07:53, tir. 16 juni 2015

Sendt til Sør-Odal og Statens vegvesen region øst 1 minutt senere

Denne er ikke god, pluss at det ligger vann som spruter på fotgjengere.

RSS-strøm med oppdateringer for dette problemet Motta e-post når det er oppdateringer på dette problemet

Oppdateringer

  • Bekymringsmelding Sanderbrua - Sør-Odal FV285

    Jeg kjører daglig over denne brua flere ganger.

    Den siste uka har jeg observert at slitedekket (det tynne astfaltbelegget) raskt går i oppløsning. På den nordre halvdel av brua er det i økende grad tett i tett med sprekker i slitedekket. den andrehalvdelen er bedre, men også der har nedbrytingen startet. Jeg har ikke gått ut i kjørebanen for å se nærmere på det, men det ser faktisk ut som astfalten har løsnet slik at bitene kan vippes opp og fjernes. tungtransport til/fra Bergene Holm går fortsatt over brua. Dette pluss sterk økning i bruk av salt det siste årethar nok forårsaket ødeleggelsene. Men den har holdt seg godt i mange år. Det vet jeg.

    Jeg vet og forastår at dette ikke har noe med bruas bæreevne å gjøre.

    Men jeg vil be om at ansvarlige for brua i SVV tar en snarlig befaring og vurderer status. Etter min mening bør den reastfalteres i løpet av 1. halvår i år.

    Det er også 3-4 av lysene på gangbrua som må få nye pærer. De har stått mørklagt i flere måneder.

    Jeg vil være takknemlig for å få tilbakemelding, inkludert beslutning om hva som skal gjøres, på min henvendelse.

    Sendt inn av Knut Arne Sutterud 16:14, tir. 16 juni 2015

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 09:06, tir. 14 juli 2015

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 20:34, tir. 11 august 2015

  • Men ikke tilstrekkelig.

    Publisert anonymt 21:13, tir. 8 september 2015, markert som fikset

Bidra med en oppdatering

Vær oppmerksom på at oppdateringer ikke blir videresendt til administrasjonen. Vi vil kun bruke personlig informasjon om deg i henhold til våre personvernsregler.

På tide å registrere din oppdatering…

Har du et FiksGataMi-passord?

Ja, jeg har et passord

Glemt passordet ditt? Bekreft via e-post isteden, ved å oppgi et nytt passord da. Når du bekrefter vil passordet ditt bli oppdatert.

Nei La meg bekrefte min oppdatering med e-post

Det er valgfritt å oppgi et passord, men hvis du gjør det vil det bli enklere for deg å rapportere problemer, legge inn oppdateringer og holde oversikt over dine rapporter