Back to all reports

Gatelys t alle kanta

Reported in the Gatelys category by Bent at 20:27, lør. 3 september 2016

Sent to Nordreisa and Statens vegvesen region nord 3 minutes later

Flere gatelys peike t alle andre kanta enn på veien.

RSS feed of updates to this problem Receive email when updates are left on this problem.

Updates

  • Meldingen er registrert. Vedlikehold av veilys blir gjennomført i løpet av september.

    Posted by Hilde Henriksen, Anleggsdrift Nordreisa kommune at 13:56, ons. 7 september 2016

  • Still open, via questionnaire, 14:11, man. 3 oktober 2016

  • Lyset er rettet litt opp,men lyser fortsatt inn i stua. Og halvparten av lysene på Tømmernesveien lyser ikke på veien.

    Posted by Bent at 14:11, man. 3 oktober 2016

  • Still open, via questionnaire, 14:48, man. 31 oktober 2016

  • Lyset må rettes ned mot veien!! Nå lyser det opp over veien på huset. Må ha gardiner igjen for å kunne sitte i stua. Slik lyser 50 % av lysene på Tømmernesveien- Vi trenger ikke lys på vollan og husan..men på veien!!

    Posted by Bent at 14:48, man. 31 oktober 2016

  • Elendige greier...ingen svar og ingen utbedringer. Går vel I det minste an å svare..det har vel kommunen råd til om ikke annet....

    Posted by Bent G. Solvang at 17:48, søn. 20 november 2016

  • Hei igjen Problemet ligger i arm og mastefeste for lysarmatur som ikke ble byttet da PCB-armatur ble skiftet rundt 2008-2009. Det er dessverre svært lite vedlikeholdsmidler for veilys og derfor ikke rom til å prioritere bytte av feste/arm. Prioritering av dette vil gi færre pæreskift, og dermed enda flere mørke lyspunkt. Alternativet er å koble fra lyspunktet dersom det er ønskelig.

    Posted by Hilde Henriksen, Anleggsdrift Nordreisa kommune at 08:03, man. 5 desember 2016

Provide an update

Please note that updates are not sent to the council. Your information will only be used in accordance with our privacy policy

Now to submit your update…

Do you have a FiksGataMi password?

Yes I have a password

Forgotten your password? Confirm by email instead, providing a new password at that point. When you confirm, your password will be updated.

No Let me confirm my update by email

Providing a password is optional, but doing so will allow you to more easily report problems, leave updates and manage your reports.