Tilbake til alle rapporter

Manglende gatelys

Rapportert i kategorien Gatelys av Finn Andersen 22:36, tor. 23 mars 2017

Sendt til Statens vegvesen region øst og Lørenskog 4 minutter senere

Store deler av Industriveien er uten gatelys. Antar at manglende lys skyldes en stolpe som er knekt. Stolpen som er knekt står omtrent ved punktet jeg har markert i kartet.

RSS-strøm med oppdateringer for dette problemet Motta e-post når det er oppdateringer på dette problemet

Oppdateringer

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 19:50, fre. 21 april 2017

  • Ser at noen har tredd en plastpose over restene av stolpen. Og den delen som lå på bakken er delt opp i mindre biter. Antar det er kommunen som har påbegynt reperasjonsarbeidet.

    Sendt inn av Finn Andersen 19:50, fre. 21 april 2017

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 23:52, fre. 19 mai 2017

  • Restene av lyktestolpen, som var demontert, er nå fjernet. Ny stolpe er ikke montert ennå.

    Sendt inn av Finn Andersen 23:52, fre. 19 mai 2017

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 09:55, lør. 17 juni 2017

  • Ingen tegn til at det skjer noe mer i saken.

    Sendt inn av Finn Andersen 09:55, lør. 17 juni 2017

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 21:26, man. 17 juli 2017

  • Fremdeles ikke fikset av kommunen. Restene av den gamle stolpen er teipet over for å beskytte ledningene.

    Sendt inn av Finn Andersen 21:26, man. 17 juli 2017

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 22:48, man. 14 august 2017

  • Fremdeles ikke løst

    Sendt inn av Finn Andersen 22:48, man. 14 august 2017

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 23:31, man. 11 september 2017

  • Fremdeles ikke fikset

    Sendt inn av Finn Andersen 23:31, man. 11 september 2017

Bidra med en oppdatering

Vær oppmerksom på at oppdateringer ikke blir videresendt til administrasjonen. Vi vil kun bruke personlig informasjon om deg i henhold til våre personvernsregler.

På tide å registrere din oppdatering…

Har du et FiksGataMi-passord?

Ja, jeg har et passord

Glemt passordet ditt? Bekreft via e-post isteden, ved å oppgi et nytt passord da. Når du bekrefter vil passordet ditt bli oppdatert.

Nei La meg bekrefte min oppdatering med e-post

Det er valgfritt å oppgi et passord, men hvis du gjør det vil det bli enklere for deg å rapportere problemer, legge inn oppdateringer og holde oversikt over dine rapporter