Tilbake til alle rapporter

Drenering sluk som ikke fungerer.

Rapportert anonymt 08:37, lør. 30 september 2017

Sendt til Flekkefjord og Vest-Agder 2 minutter senere

Overvann sluk som ikke fungerer etter veiutbygging utført av Flekkefjord Kommune

RSS-strøm med oppdateringer for dette problemet Motta e-post når det er oppdateringer på dette problemet

Oppdateringer

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 09:00, lør. 28 oktober 2017

  • Dårlig

    Publisert anonymt 09:00, lør. 28 oktober 2017

  • Ikke løst 12.11.2017

    Publisert anonymt 15:48, man. 13 november 2017

  • Ikke løst 12.11.2017

    Publisert anonymt 15:50, man. 13 november 2017

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 12:55, lør. 25 november 2017

  • Ikke løst 25.11.2017

    Publisert anonymt 12:55, lør. 25 november 2017

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 13:23, lør. 23 desember 2017

  • Veldig dårlig erfaring med å få løst problemet.

    Publisert anonymt 13:23, lør. 23 desember 2017

  • Det er påbegynt ett eller annet arbeid

    Publisert anonymt 15:55, lør. 20 januar 2018

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 16:25, lør. 17 februar 2018

  • Like mye vann for det om de har prøvd Og drenere det bort.

    Publisert anonymt 16:25, lør. 17 februar 2018

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 17:53, lør. 17 mars 2018

  • Dårlig

    Publisert anonymt 17:53, lør. 17 mars 2018

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 18:22, lør. 14 april 2018

  • Dårlig erfaring

    Publisert anonymt 18:22, lør. 14 april 2018

  • Fortsatt åpen via spørreskjema, 18:53, lør. 12 mai 2018

  • Dårlig

    Publisert anonymt 18:53, lør. 12 mai 2018

  • ?

    Publisert anonymt 21:28, søn. 10 juni 2018

  • ?

    Publisert anonymt 21:59, søn. 8 juli 2018

  • Tok lang tid

    Publisert anonymt 22:22, søn. 5 august 2018, markert som fikset

Bidra med en oppdatering

Vær oppmerksom på at oppdateringer ikke blir videresendt til administrasjonen. Vi vil kun bruke personlig informasjon om deg i henhold til våre personvernsregler.

På tide å registrere din oppdatering…

Har du et FiksGataMi-passord?

Ja, jeg har et passord

Glemt passordet ditt? Bekreft via e-post isteden, ved å oppgi et nytt passord da. Når du bekrefter vil passordet ditt bli oppdatert.

Nei La meg bekrefte min oppdatering med e-post

Det er valgfritt å oppgi et passord, men hvis du gjør det vil det bli enklere for deg å rapportere problemer, legge inn oppdateringer og holde oversikt over dine rapporter