Back to all reports

Det går en bekk over vegen, og vannet renner i min gardsveg som også blir ødelagt. Det er nødvendig med ny stikkrenne og jeg regner med at vegvesenet/fylket/entreprenøren også fyller på med grus i min veg! Problemet ble rapportert første gang for 5 -fem- år siden, og ingen ting har skjedd. Det er blitt rapportert flere ganger siden. Også i forbindelse med mye regn på høsten. Kopi av henvendelse har gått til fylkeskommunen og vegvesenet i dag!

Reported in the Hull i vei category by Arne Nilsen at 13:29, mandag 16 april 2018

Sent to Statens vegvesen region øst and Løten less than a minute later

Det går en bekk over vegen, og vannet renner i min gardsveg som også blir ødelagt. Det er nødvendig med ny stikkrenne og jeg regner med at vegvesenet/fylket/entreprenøren også fyller på med grus i min veg! Problemet ble rapportert første gang for 5 -fem- år siden, og ingen ting har skjedd. Det er blitt rapportert flere ganger siden. Også i forbindelse med mye regn på høsten. Kopi av henvendelse har gått til fylkeskommunen og vegvesenet i dag!

RSS feed of updates to this problem Receive email when updates are left on this problem.

Updates

  • Hei. Venter fortsatt på stikkrenna som ble lovet i sommer. Både svv og entrepenøren har innrømmet behovet for stikkrenne, og flere andre steder langs fv 170 har det kommet nye stikkrenner. Regner med at det ordnes, etter ferien og før vårflommen. Mvh Arne

    Posted by Arne Nilsen at 10:14, tirsdag 14 august 2018

  • Slik ser det forsatt ut, fem og et halvt år etter at jeg først rapporterte om de problemene dette skaper for min gårdsveg. Ei regnskur til, og det dannes en bekk over fylkesvegen og nedover min gårdsveg. Igjen skal stikkrenneproblemet iflg. entrepenøren tas opp med statens vegvesen. Igjen frykter jeg at ingen ting skjer.

    Posted by Arne Nilsen at 14:28, tirsdag 13 november 2018

Provide an update

Please note that updates are not sent to the council. Your information will only be used in accordance with our privacy policy

Now to submit your update…

Do you have a FiksGataMi password?

Yes I have a password

Forgotten your password? Confirm by email instead, providing a new password at that point. When you confirm, your password will be updated.

No Let me confirm my update by email

Providing a password is optional, but doing so will allow you to more easily report problems, leave updates and manage your reports.